כריסטיאנו רונאלדו - Vspwuqp48w9fzm

בזמן שכריסטיאנו רונאלדו נמצא חיובי לנגיף הקורונה בבדיקה שנערכה לו בנבחרת פורטוגל ומנסה להחלים בביתו שבטורינו בת הזוג שלו גורגינה רודריגס דואגת היטב להישאר גם היא. לאחרונה פרסם רונאלדו אודות הדיאטה שלו וכיצד היא.


Xin6nn1ga2kphm

כריסטיאנו רונאלדו חזר הביתה.

כריסטיאנו רונאלדו. ולפתע חזרה תחושה של שפיות. הכדורגלן בן ה-34 נמצא עדיין בכושר שיא וממשיך להציג יכולת גבוהה במגרשים לצד גוף משורטט ובריא. כריסטיאנו רונאלדו שב למנצסטר יונייטד ואיתו גם התקוות לאליפות ראשונה באולד טראפורד מזה שמונה שנים.

כריסטיאנו רונאלדו מבין שהוא צריך ללכת למקום אחר שם כולם יאהבו אותו והכל ייראה אחרת. כריסטיאנו רונאלדו שיחק בריאל מדריד 9 שנים סך הכול. העולם לרגליו מספר על חייו של הכדורגלן מראשית דרכו בפורטוגל פריצת הדרך עם מנצסטר יונייטד וקריירה נוכחית בריאל מדריד.

זה חלק מהאובססיה שלי לנצח. כריסטיאנו רונאלדו האתר הרשמי של מנצסטר יונייטד שבוע לאחר שחתם רשמית על החוזה במנצסטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו הגיע היום שלישי בחזרה למרכז האימונים בקרינגטון. Word lid van Facebook om in contact te komen met כריסטיאנו רונאלדו en anderen die je.

כריסטיאנו רונאלדו שבר למעלה מ-150 שיאים משמעותיים במהלך הקריירה המפוארת שלו והרגל עוד נטויה. כריסטיאנו רונאלדו או ליונל מסישתיהם שחקנים מטורפים אבל בסרטון הזה אתם תגלו מי הווינר האמיתי. את תחילת הדרך בקבוצה עשה בשנת 2009 הוא שיחק בקבוצה עד לסוף שנת 2018.

ובכל שיא היה נדמה כי מדובר בשיא הראשון. התחברי או הירשםהירשמי לפייסבוק כדי ליצור קשר עם חברים בני משפחה ואנשים שאתה מכירה. רונאלדו ערך בריאל מדריד כ-292 הופעות בכל.

כריסטיאנו רונאלדו בא לעבודה. אין לדעת - אולי זה לא המהלך הנכון עבור הכוכב והאקסית המיתולוגית שלו ואולי כולם יצטערו עליו בדיעבד אבל לפחות. Bekijk de profielen van mensen met de naam כריסטיאנו רונאלדו.

כזכור הפורטוגלי בן ה-36 הצטרף באופן רשמי מיובנטוס. אז לפי פראנס פוטבול החל CR7 לנסות לגבש תוכנית. כריסטיאנו רונאלדו חתם אתמול רשמית במנצסטר יונייטד והיום רביעי התפרסם ריאיון שהוא העניק לאתר הרשמי של הקבוצה.

MARCO BERTORELLOAFP via Getty Images כוכב נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו נתו אתמול הצגה במשחק של נבחרתו נגד הונגריה ביורו. כריסטיאנו רונאלדו שותה מים צילום. אתרי את החברים שלך בפייסבוק.

מהנבחרת נמסר שרונאלדו 35 שעבר 6 בדיקות בשבוע האחרון כפי. למרות כל הלחץ על אף שכל העיניים עליו והציפיות בשמים למרות שהוא כבר בן 36 ורבים טענו שהוא מעבר לשיאו וכבר לא יוכל לשחזר את ימיו הגדולים. טירוף כריסטיאנו רונאלדו בעיצומו.

כריסטיאנו רונאלדו נדבק בנגיף הקורונה. הפנומן הפורטוגלי שצפוי לערוך את הבכורה המחודשת שלו במדי מנצסטר יונייטד ב-11 בספטמבר במשחק הביתי באולד טראפורד מול ניוקאסל מצליח. לדוגמה לעבור לפריז סן זרמן.

כתבות חדשות דעות פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. אז מי יותר טוב. כריסטיאנו רונאלדו כל מה שרציתם לדעת אודות כריסטיאנו רונאלדו.

ההתאחדות לכדורגל במדינה אישרה שהכוכב נדבק בנגיף ושוחרר מהנבחרת.


90 מטר 16 שניות באירופה נפעמים מרונאלדו


Njstadji9v0hom


אחרי 13 שנה רונאלדו חוזר ליונייטד כל המספרים אייס


כריסטיאנו רונאלדו חשף את התפריט היומי שלו והרשת איבדה את זה


N12 כריסטיאנו רונאלדו הכוכב הפורטוגלי עם קאמבק למנצ סטר


מדוע כריסטיאנו רונאלדו לא מתקעקע ישראל היום


לא רק כדורגלן כמה שווה כריסטיאנו רונאלדו אייס


כריסטיאנו רונאלדו חזר למנצ סטר יונייטד רשמית ספורט 1


כריסטיאנו רונאלדו ויקיפדיה


בחזרה לעתיד כריסטיאנו רונאלדו סגר מעגל במנצ סטר יונייטד


Vspwuqp48w9fzm


כריסטיאנו רונאלדו נמצא חיובי לקורונה 0404


ילד בן 9 עקף את כריסטיאנו רונאלדו בסיבוב


רונאלדו אינפלואנצ ה חלק א מנצ סטר יונייטד הזווית


כריסטיאנו רונאלדו ויקיפדיה


מנצ סטר יונייטד הודיעה סיכמנו על צירופו של רונאלדו


כריסטיאנו רונאלדו תגובתו לשבירת שיא השערים הבינלאומיים ספורט 1


כריסטיאנו רונאלדו זו ההחלטה הכי טובה שקיבלתי


אחרי שבירת השיא רונאלדו נטש ראיון באמצע

LihatTutupKomentar